غرور - بهنام صفوی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

نمک رو زخم من نپاش من زخمی غرورتم

با این همه بدی ببین هنوز سنگ صبورتم

از درد من قصه نگو قصه ی من تکراریه

مردن من همیشگی واسه دل تو عادیه

جلو چش غریبه ها چقد خار و حقیر شدم

هیچی ازم نذاشتی تو وقتی دیدی اسیر شدم

وقتی نبودم هیچ کسی با دلت همبازی نبود

خاک سیاه نشوندیم و دلت هنوز راضی نبود

عشقتو تو سرم نزن اینقد بهم نگو بمیر

تموم هستیم مال تو زندگیم و ازم نگیر

چرا همیشه تبرت رو ریشه ی دل منه ؟

بگو چرا قلب منه باید همیشه بشکنه ؟

چه روزهایی که سوختمو ، به پای تو حروم شدم

یه عمری من دل بستمو ، تو چشمای تو گم شدم

دیگه چی می خوای از دلم ، هر چی که می خواستی دیدی

به عشق پاک و بی ریام ، توی دلت می خندیدی

Download

پ.ن : یادگاری از یه دوست ...
 



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت11:38---12 شهريور 1391
من هم حرف نفر بالایی رو تکرار میکنم البته به جای تیکه اولش میگم ممنونم به خاطر....گذاشتید.
پاسخ: به خاطر ... ؟


رویا
ساعت13:32---21 مرداد 1391
عاشقتم به خاطر اینکه خطو نشونه امیر علیو گذاشتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк